تبلیغات
وت آنلاین (پایگاه خبری، آموزشی دامپزشکی) - آنتی‌بیوتیک حادثه آفرید/جدال کودک سه ساله با مرگ + تصاویر
مادر پسر سه ساله که برای رفع عفونت گوش کودکش به او آنتی‌بیوتیک داد، حالا برای زنده ماندن فرزندش دعا می کند.

خبرگزاری فارس: جدال کودک سه ساله با مرگ/آنتی‌بیوتیک حادثه آفرید + تصاویر
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، بدن این کودک به مصرف آنتی‌بیوتیک به‌قدری واکنش منفی نشان داده که از آن به عنوان یک سندرم نادر یاد می‌شود.

به گفته‌ی پزشکان تگزاس، این کودک که کای نام دارد، 4 هفته است که در بیمارستان و در بخش مراقبت های ویژه بستری‌ست که از این مدت ده روز نیز در کما بوده و با مرگ و زندگی می‌جنگیده، این واکنش نادر اهالی تگزاس را به شوکی فرو برده که در مصرف دارو و مراجعه‌ی کمتر به پزشک تجدید نظر کنند.

پوست بدن کای هر دو روز کاملا توسط پزشکان گرفته می‌شود تا شاید امیدی برای بهبود این کودک حاصل شود.

جولیا، مادر کای که 42 ساله است می گوید صورت و بدن پسرم به قدر حساسیت نشان داده که انگار در آتش به شدت سوخته است. علاوه بر این تمام دهان کای و بعضا اعضای بدن او با تاول پوشیده شده است.

پزشکان می‌گویند این سندروم، یک در یک میلیون نفر اتفاق می‌افتد. تلاش همه پزشکان این بیمارستان بر زنده ماندن کای و عبور از این چالش است اما در نهایت راه درمانی وجود ندارد. امید تنها بر این است که شرایط بدتر نشود.

 

 



تاریخ : سه شنبه 1395/05/12 | 12:31 ب.ظ | نویسنده : دکتر محسن عسکرپور | نظرات

  • paper | بیا اینجا | از قدیم تا کنون